Hocam uzun sürecek olsa da bir avukata git icra vs yolu ile çözmen gerek. Başka türlü haklı olduğun yerde haksız çıkarsın. Kira kontratı var diyorsun o yüzden kendi yerin dahi olsa izinsiz giremezsin