azmican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bulut teknolojilerinin kullanımının yaygınlaşması ile birlikte konteyner kavramı hayatımıza girdi ve önemli hale gelmeye başladı. Bundan 7-8 sene önce sanal makine devrimini konuşuyorken artık sanal makinelerin üzerinde koşan kontainer devrimini konuşuyoruz.Ve ilerleyen zamanlarda da belki de , serverless teknolojisini konuşuyor olacağız... Böyle konuları forumda görmek çok güzel devamını dilerim...
Teşekkürler şimdi ilk denememizi yapıyor 7-8 tane makine üzerinde koşan ilk kubernetes cluster denememizi yapmaya çalışıyoruz. fakat lancher vb gibi platformalarda sorunlar yaşıyoruz. varsa bildiğiniz kontrol platformaları söylerseniz sevinirim.