Merhaba iyi günler dilerim, sürekli ticaret yaptığım veya kaybolmasını araya karışmasını istemediğim mesajları en üstte tutturabileceğim bir özellik olsa güzel olurdu
üyelerin en az %20 sinin bu özelliği aktif kullanacağını düşünüyorum

Acizane bir tavsiye