Merhaba iyi günler dilerim, sürekli ticaret yaptığım veya kaybolmasını araya karışmasını istemediğim mesajları en üstte tutturabileceğim bir özellik olsa güzel olurdu… üyelerin en az %20 sinin bu özelliği aktif kullanacağını düşünüyorum
Acizane bir tavsiye