Yasal kayıt süresi dolmadan savcılık kanalı ile görüntüleri talep edin. Eğer yasal kayıt süresi dolarsa delil karartma dahil hiçbir şey geçerli olmaz. Bilirkişi raporu ile de kurtaramazsınız, çünkü başka benzinlikten almıştır derler vs vs. Önceliğiniz kamera görüntüleri.

Not: akaryakıt şubelerinin görüntü kayıtlarını saklama süresi fazla, ancak davaların yıllarca sürebildiğini düşünürsek durum ortada.

GuyFawkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, dün shellin x bi şubesinden dizel aracına yakıt alan kız arkadaşım bugün motor arızası ile tamirciye gittiğinde benzin koyduklarını öğreniyorlar. Herkese tavsiyem pompacı hangi pompayı taktığına dikkat edin arkadaşlar.

Benzinlikle konuşmaya gidiyorlar babası ile, tamirci %90 motor gitti demiş. Benzinlik umuyoruz ki sorun yaratmadan masrafı karşılayacaktır. Daha önce yaşayanınız oldu mu böyle bi durum?

Güncelleme : işletme kamera kayıtlarını izlemeye izin vermiyor. Verdikleri cevap: "biz dizel verdik eminiz," ee izleyelim? "yok olmaz." Davaya doğru gidiyoruz hayırlısı bakalım