Merhabalar
Birevim'den araç almıştım daha önce ve şimdi Birevim'e sattım aracı. Aracı 235.000 TL sayarak aldılar ve 425.000 TL'lik araca girdim. Aracı 4 ay sonra teslim edecekler.
Sormak istediğim, 4 ay sonra araç fiyatları sizce ne olur?
-ÖTV indirimi yapılır mı?, Yapılırsa sizce ne zaman yapılır?
-Arac piyasası daha fazla zamlanir mi? Ya da düşer mi?
Uzman olan galerici veya piyasayı sıkı takip eden arkadasların deneyim ve bilgilerinden istifade etmek isterim.
Saygılarımla.
Fiyatlar düşmez hocam kafanız rahat olsun