Selamlar fitnısçılar,
Uzun zamandır ara vermek zorunda kaldım spora dün itibariyle yeniden başladım ve kendime 1 sene hedefi koydum. Seneye bugün bambaşka bir seviyede olmayı hedefliyor ve bunun için istikrarlı ilerlemeyi düşünüyorum.
Yeme - içme konusunda oldukça hassas davranmamın yanı sıra, protein - bcaa, balık yağı, D vitamini ve magnezyum takviyeleri alıyorum. Takviye zincirinin en önemli halkalarından birisi bildiğiniz gibi protein - bcaa kompleksidir. Çok fazla marka olduğu için karar vermem zor oldu ve Türk mantığından hareket ederek en pahalı olanını seçtim. Aranızda aşağıdaki görseldeki ürünü kullanan var mı? Kullananlar olumlu olumsuz yorum yapabilir mi?
Veyahut başka marka kullanıp da çok memnun kalan arkadaşlarımız varsa görüşlerini merak ediyorum.