Merhaba
Su an bilgisayar programcılığı mezunuyum farklı işlerde çakışıyor bir şekilde geçimimi sağlıyorum yaptığım freelance bir is yok.
Şahıs şirketi açmak benim ne isime yarar mantıklı olur mu mevcut maliyeti nedir ve ilerde artar diye şimdiden açmak akıl işi mıdır 23 yaşındayım sigortali bir işe girersem orasi ne olur yada işsiz görünürsem resmiyette şahıs şirketinden bagkur yatirmam gerekir mi yillik ne kadar çıkar cebimden kısacası aklimda deli sorular bu konu hakkında bilgi paylaşırsanız sevinirim tavsiye ettiğiniz makale varsa link atarsanız sevinirim herkese teşekkürler