Merhaba. Ben de Aöf "bilgisayar programcılığı" düşünüyorum. Genelde sorarlar "tecrübe mi diploma mı" şeklinde. "neden ikisi arasında seçim yapmalıyım" diye de sormuyorlar. 🙂 Çünkü ikisi de gereklidir. Tecrübe olmadan iş yapamazsın. Ama diploma da senin alanının o olduğuna resmiyet kazandırır. Çünkü herkes hem diplomaya hem de tecrübeye baksa biri gidip başkasının işinde çalışmaz. Biri (mesela) kendini öğretmen gibi gösterse diploma bunun önüne geçer. Şimdi gelelim "bilgisayar programcılığı" alanına. Aöf'ten o bölümün derslerine baktım. Dersler yetersiz gibi geliyor. Ama Btk Akademi'den ders takviyesi yaparsan, pratik de yaparsan tecrüben artar diye düşünüyorum. 🤝🙂