Hocam biraz bekleyim demekle olmuyor düzelmiyor. hemen talep açın düzeltiyorlar iki dakkada biraz çeşmeyi açsınlar bilir onlar bu işleri sen merak etme. yok sizin orası şu kadar destekliyor filan derlerse üst kat komşumda bu hız var dersin artı baktın bişi yapamayız filan diyolarsada ayıplı ürün dersin indirim istersin veya kapattırıcam komşumun aldığı yerden alıcam dersin cayma hakkın var . şunuda yapıyorlar yine haberin olsun biraz açıp bir kaç gün sonra tekrar kısıyıtlıyorlar. ara ara ara usandır. gel ozaman bende de passat var ama doğan görünümlü.