Kardeşim ben Ankara Üniversitesi Bilgisayar Programcılığı mezunuyum. Şuanda da Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi'nde Bilgisayar Mühendisliği okuyorum. Benim sana verebilecek olduğum tavsiye şudur: Eğer 2 yıllığa gidip DGS ile mühendislik tamamlamayı düşünüyorsan ipleri baştan sıkı tutman gerek. Çünkü DGS'de okul ortalaması çok önemli. Ortalamanı ne kadar yüksek tutarsan DGS sınavında da o kadar işine yarar. DGS ye de direkt çalışmaya başlaman lazım iyi bir yer kazanmak istiyorsan tabii ki. DGS'nin tek kötü yanı var. Benim mesela 2 yılda okuduğum derslerimden mühendisliğe geçtiğimde sadece 4 tanesini saydılar geri kalanını saymadılar sıfırdan başlamış gibi oldum. Yani iyi üniversiteler nereden gelirsen gel derslerini de saymayabiliyorlar. Bunları da göz önüne alarak tercih yapmanı tavsiye ederim. Yine sormak istediğin bir şey olursa her zaman ulaşabilirsin.
Çok teşekkür ederim üstün körü geçmemişsiniz rica etsem pmden numara bırakırmısınız birkaç şey soracağım direkt PM üstünde de olabilir nasıl isterseniz 🙏