Dgs girip 4 yıllığa tamamlayabilirsin, tamamlamayacaksan okumana gerek yok anlam ifade etmez senin için evde udemyden de çalışabilirsin.

Edit: Karabük üniversitesi bilgisayar programcılığı mezunu, Çankaya üniversitesi bilgisayar mühendisliği ve Anadolu üniversitesi yönetim bilişim sistemleri son dönem öğrencisiyim varsa başka sorun cevaplayım