Herkese merhaba,
Öncelikle liseden bu yıl mezun oldum eşit ağırlık bölümünden ilk kez yks sınavına girdim puanımda sıralamamda oldukça kötü 850 binlerde şuan tekrar hazırlanmaya niyetim var ama sonuna kadar düzeni tutturabilir miyim hiç emin değilim o yüzden bilgisayar programcılığında daha çok hevesliyim bolu izzet baysala gidebilirim yapabileceğimi düşünüyorum ama çok kişiden fikir aldım devlet ataması olmadığını biliyorum özelde çalışanlardanda çok yüksek miktarda maaş alanlar var hiç iş bulamayanda var ne yapacağımı inanın hiç bilmiyorum işsiz olacağımı bile bile okumakta istemiyorum zaman önemli Daha önce bu bölümde okumuş veya okuyan birisi var mı tavsiye ediyor musunuz fikirlerinize ihtiyacım var şimdiden teşekkür ederim