Hocam dil dediniz de aklıma geldi. Bu dediğim insanların çoğu doğru dürüst dil konuşamıyor belki de problem bundan kaynaklanıyor olabilir.
Yani ilk gittiğin zaman konuşamayabilirsin de 10 yıldır orada olan insanın konuşamaması garip bence. Belki karakter meselesi de olabilir.
O tip insanlarin tek sorunu topluma adapte olmak istemiyorlar. Hep Turk yerlerinden alis veris yaparlar, hem Turk mekanlarinda takilirlar, arkadaslari hep Turk. Gavur olacaklari korkusu ile bulunduklari ulkenin kulturune ve hayatina uyum saglamazlar. Boyle olunca toplumdan uzaklastiriyorlar kendilerini.