Bahane aramaya gerek yok. Ben hic dilini bilmedigim bir ulkeye gittim. Simdi kendi ailem var.
Hocam dil dediniz de aklıma geldi. Bu dediğim insanların çoğu doğru dürüst dil konuşamıyor belki de problem bundan kaynaklanıyor olabilir.
Yani ilk gittiğin zaman konuşamayabilirsin de 10 yıldır orada olan insanın konuşamaması garip bence. Belki karakter meselesi de olabilir.