ByQush adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anladım netca ile tns eklemeyi rica etsem tarif edebilir misiniz ?
1)cmd ile netca yı çalıştırın
2) 3. seçenek olan Local Net Service Name Configuration ı seçin
3)Add i seçerek,sonrasında service name,host ve portu girerek ekleyebilirsiniz
4)Sağlamlık açısından son adımda perform a test ile user/pass girip tns ile db ye bağlanmayı deneyebilirsiniz,succesfull yazıyorsa işlem tamamlanmıştır.
Toad ı açtığınızda tns bölümünde service name i verdiğiniz isme göre tns i görürsünüz