vardı hocam, sildim client 11g yi tekrar kurdum.
şuan sqlnet.ora ve sample klasörleri mevcut.
tarif edebilir misiniz ?
Yazdığınıza göre sadece sqlnet.ora var , dilerseniz sample klasöründen örnek tnsnames.ora yı alıp ,sqlnet.ora nın bulunduğu dizine kopyalayıp tns bilgilerinizi girip düzenleyebilirsiniz
Ya da en kolayı netca ile tns i eklersiniz,hem tns ile bağlanabilirsiniz,tnsnames.ora da otomatik oluşur