MahmutDolar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
netca ile tns eklediniz mi,ya da network/admin klasöründe tnsnames.ora mevcut mu?
vardı hocam, sildim client 11g yi tekrar kurdum.
şuan sqlnet.ora ve sample klasörleri mevcut.
tarif edebilir misiniz ?