Merhaba,

bu bilgiyi paylaşan sunucu firmalarının sitesinden de görülebileceği gibi çoğunlukla EXSİ kullanılıyor ve bende EXSİ kullanıyorum, teknik detaylara hakim değilim. @yalinyalniz; forumun bu konularla ilgilenen ön planda ismi olarak cevaplayabilir.