Merhaba,
bu bilgiyi paylaşan sunucu firmalarının sitesinden de görülebileceği gibi çoğunlukla EXSİ kullanılıyor ve bende EXSİ kullanıyorum, teknik detaylara hakim değilim.
@yalinyalniz; forumun bu konularla ilgilenen ön planda ismi olarak cevaplayabilir.