Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gene jeotermalde olduğu gibi su ile belki olabilir
Jeotermal de volkanik alanlarda ya da fay hattı olan yerlerde çıkar zaten.
Burada önemli olan sondaj yapıp suya ulaşmak değil bu suyun debisinin stabil olmasıdır.
Ayrıca yüzden fay hattının üzerinde yapılan sondajın suya ulaşacağı kesin değildir.
Eğer burada böyle bir ihtimal olsaydı senin benim gibi konudan anlamayanlardan önce jeologlar ve jeoloji mühendisleri çoktan bu fikri uygulamaya koyarlardı.
Bir fay hattının ya da aktif bir volkanın üzerine elektrik santrali inşa etmek de çok akıllıca bir iş olmazdı herhalde.