Çalışıyorum ben.
Düzenleme1: Evet gececileri karıncalar ve Ağustos böcekleri olarak kutuplaştırmayı başardım
Ve buyurun karıncalarımız; (İyi çalışmalar herkese)
Reklam kılavuzu satmaya çalışıyorum

İlk 9 gün işler çok güzel gitti de ban yedikten sonra işler kesildi
Proje,hesaplamalar gelir gider vs fix oldu 1 aydır artık
çocuk ateşlendi aklım onda elimde iş var çalılıyorum uzun bir gece olacak
Arayüz tasarım çalışmalarına devam ediyorum ☺️
Tüm çalışan arkadaşlara iyi çalışmalar dilerim 🙏
Forumda makale işi arıyorum.
Ağustos böcekleri kışı görmüyor zaten
Çalışıyorum ben