Derdinizi biraz daha detaylı iletirseniz sizi anlayıp iade geçerler. Hepsi şeker gibi insanlar 😊 Daha önce yaşadım (benim hatam olmasına ragmen iade ettiler)
iade sağlanmıcaklarını söylediler reddit r10 gibi vb sitelerde konular açtım bu konu linklerini kendilerine gönderdikten sonra yardımcı olmaya karar verdiler