saitoox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
maalesef hocam hiçbir görüntülü delil alamadan da kaçırdım gitti ama gören şahitler var, ayıp denen de bir şey var yani durur anlaşırız gerek var mı böyle şeylere
Hocam benzer bir olay başıma geldi.. Dilimin ucuna çok kelimeler geliyor ama kendimi tutuyorum.. Kaçmak nedir ya insan bi durur döner bakar sağlık durumuna bakar, 1 saniyenin bile hayati önem taşıdığı o anda kaçıp gitmek ...... Kaza yaptığım yerde Yunus Polisler çevirme atmıştı o sırada çarpıştıktan sonra karşı taraf kaçtı.. Normalde şov yapmak için sebepsiz yere durdurup araba arayıp, gbt yapan yunus polislerimiz kaçan arabanın plakasını bile almamıştı.. Allahtan karşı tarafın tamponu plakasıyla birlikte olay yerinde kalmıştı o sıra onunla şikayette bulunduk.