Onuraygun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Karşı tarafta sigorta yoksa geçmiş olsun mahkemeye verirsiniz minimum 2 yıl sürüyor o da.. Sigorta yaptırmayın trafikte kazaya karışın sonra kaçın hiçbir şey olmuyor. Haklı olsanız bile sizi güvenceye alacak hiçbir kanun yok.. Mahkeme sonuçlanana kadar beklersiniz. O da bilirkişiye, hakimin zevkine kalmış bir durum... 🍌
maalesef hocam hiçbir görüntülü delil alamadan da kaçırdım gitti ama gören şahitler var, ayıp denen de bir şey var yani durur anlaşırız gerek var mı böyle şeylere