Bugün bi kazaya karıştım ben normal yolumda ilerlerken tali yoldan çıkan traktör geri geri gelerek aracıma vurdu sonra kaçtı ama plakasını almıştım sonra ekipleri aradım geldiler olanı anlattım tutanak tuttular incelemelerde bana bi kusur çıkar mı yaşayan oldu mu? adamda kaçtı gitti tutanağı tek ben imzaladım