angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazı araştırmalara göre birçok kullanıcılar headerı görür görmez ekranı 1200 piksel aşağı kaydırıyorlarmış. içeriğe bakmadan ne kadar doğru bilemem.
Müşteri gözünden baktığımda ilk göze hitap yer olduğu için header önemli olduğunu düşünüyorum .Araştırma hakkından bilgim yok
webtasarimda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben hep footera bakarım özellikle böyle kurumsal siteler, e ticaret siteleri... iletişime müşteri hizmetlerine hızlıca ulaşmak adına kesinlikle önem veriyorum.
Kendini baz alma bence .Neden dersen bu işlerle uğraşan insanlarız .Ancak müşteri gözünde birşey hitap ettiğini düşünmüyorum.Sen neyin nerde olduğunu bildiğin için direk footer kısmına iniyorsun.Tüketicinin dikkat ettiğini düşünmüyorum.Tabi bu benim görüşüm.