Uygulama yöneticisine girip WW -2 adlı uygulamaya bakınız eğer yoksa tarayıcı bildirimlerini kapatınız
tarayıcı ayarlarından bildirimler vardır hocam büyük ihtimalle bilinmedik bir sitenin bildirimlerini açmıştır onu kapatırsa düzelir bence
İlginiz için teşekkür ederim sanırım çözdüm gibi, dosyalarda yokmuş site bildirimleriyle alakalı herhalde onu da kapattım