burakeo97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam stress değilde konforsuz ya da az uyuduğum günlerde sabahtan akşama kadar eklem ağrısı benimleydi.
Yumuşak doku romatizması olarakta geçmektedir hocam. Büyük ihtimalle fibromiyalji olabilir. Ayrıca hayalet hastalık olarakta belirtiyorlar.
Yaşınız benimle aynı bu yaşlarda o kadar çok ayak ve diz ağrısının olması çok zor. Çok hastahane gezdim, çoğu doktor bu hastalığın varlığını bile bilmiyorlar.
Bence siz gittiğiniz zaman fibromiyalji olduğunu düşünüyorum diye belirtin. Çünkü sorunlarınızın çoğu bende de var ona göre bir tedavi uygulayabilirler
Gerçi bu hastalığın tedavisi net olarak yok, uyku düzeni, yeme içme, spor vs. diyorlar 4 senedir hayatımı karaltı. Tekrardan çok geçmiş olsun