Hocam ben de mondial drift l var. Trendyol go da kuryeyim. 4 ay önce 3000 km de aldım, su an 11000 km de, aklıma gelen sıkıntılarını söyliyeyim;
Benzin samandırasında sıkıntı var (tüm drift l lerde var) yani gosterge dogru gostermiyor, tripmetre var 300 oldu mu sıfırlayıp, yakıt alıyorum.
Motor hava soğutmalı olduğu için çok ısınıyor ve çok geç soğuyor.
Motoru çok sıkıştırınca conta patlatıyor (yaşandı

)
Kronik enjeksiyon sorunu varmış ben yaşamadım.
Selesi uzun kullanımlarda çok rahatsız ediyor, konfor selede işe yaramıyor.
Lastikleri cst lastik değişmek gerek.
Bazı modellerinde kesici var bazılarında yok, benimkinde kesici var, tek kisi 109 son, 2 kişi 106 gördüm. Zaten 125 lik motor hız aramaya gerek yok.
Full depo istanbul trafiğinde 300-350 km gidiyor. 320 liraya depo doluyor ortalama.
Göstergeye su gelince buharlaşıyor güneş te düzeliyor kendi kendine.
Şu an aklıma gelen bunlar, bu fiyata alınır mı derseniz alınır, sağlam bir seyler 50-60k dan başlıyor.