Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hiçbir yazılımcıyla iş yapmadım ama okurken içim darlandı. Ufakta bir tecrübe oldu en azından yazılımcılara işim düşerse nelerle karşılaşabileceğimi gördüm☺️.Genel olarak bizim ülkenin insanın iş ahlakı olarak yaptığı işlerin %80i çöp bence.