hocam Almanya bizi kıskanıyor dediklerinde şaka yapmıyorlardı 😅
Ya bir şükretme algısı var. Tamam eşit ve adaletsiz bir denge bu.
Ama yav imam çıkıyor şükür diyor, bilmem ne başkanı çıkıyor şükür diyor.
Biri çıkıyor menfaat için Allahı ağzına alıyor.
İnsanlar bunlara şükretmeyi öğrenmek.icin mı oy verdi ya da ne bileyim daha fazla konuşmak istemiyorum. Ama bu şükür kelimesini cidden çok duymaya başladım.
TRT de zorlu okul.yollari gibi bir program var, ne zaman açsam belgeseli o var. Onu izleyince bile sürekli şükrediyor insan.
Bak böyle yerler de varmış
https://youtu.be/vqD59MecWpQ