Şansımı deneyeceğim hocam ama işi 10 bin tl ile kapatmaya çalışıyorlar. Benim ekimde çıkma gibi bir zorunluluğum var mı eğer bana bir resmi bir evrak vs göndermezlerse?
İlk sene yaptığınız sözleşme sonunda yeni bir sözleşme yapmadıysanız sadece kiraya yapılacak zammı kararlaştırdıysanız kiralama sözleşmeniz süresiz şekle geçer. İhtar çekip dava açması vs. gerekiyor. Bu süreçte çok uzun. Ama buradaki en önemli konu kirayı ödemeye devam etmeniz. Kira ödemeniz için size bir hesap numarası vs. vermezlerse kira ödemediğiniz gerekçesiyle dava açabilirler. Haklı olduğunuzu ispat etmeniz gerekir. Uğraşırsınız. Bu nedenle kira ücretini PTT ye yatırmanız gerek. PTT memuruna olayı anlatın. Sadece iban istedim vermediler, kirayı ödeyemiyorum kısmını. Ben bu kişinin adına parayı yatırmak istiyorum diye. Parayı yatırdıktan sonra size bir dekont verilir. Onu da ev sahibine ve emlakçıya gönderin. Kirayı ödediğiniz sürece çıkmak istemiyorsanız dava açmalarını bekleyin. Dava sonunda sizden yargılama giderlerini isterler sadece. Onun içinde en iyi ihtimalle 1 - 1,5 sene var. Oda kazanırlarsa. Dava açarlarsa avukata danışırsınız. Kazanma ihtimaliniz bile olabilir. En nihayetinde size resmi bir tebligat ulaşana kadar kirayı ödediğiniz sürece çıkmanıza gerek yok. Tebligat gelince bir bilene danışırsınız.