Merhaba,
verdiğiniz örnekte polisin niyeti iyi değil, aksine kötüdür. Alkollü araç kullanmayı toplum olarak normalleştiriyoruz maalesef, direkt olarak cana kast ediliyor bu şekilde. Trafik hayattır.
Haklısınız hocam başka insanların hayatını tehlikeye atmaya hakkımız yok. Benim bahsettiğim miktar 1-2 biraydı doğru kararlar vermeni etkileyecek biçimde içmeyi kastetmemiştim.