Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çevremdeki arkadaşlarıma rank kasıyorum diye radyant 34. hesabımı banladı. Çok saçma değil mi? Adamlar oynadıkları ranktan memnun değil diye kasıyorum ban yiyen ben oluyorum.
başkasının hesabından oynamak yasak kaydolurken de yazıyor.