Merhaba, yaklaşık 4 yıldır türk telekom kullanıyorum 3 yıldır beyaz olan modemi kullandım son 1 yıldırda siyah bir modem var onu kullanıyorum. Sürekli internet kopmaları oluyor. Tekrardan açıyorum 2sn sonra kopuyor ve tekrar açılıyor. haftada yaklaşık 6 7 kere kesiliyor genellikle akşam ve gece kesilme oluyor. Bu sorunu neden yaşıyorum bina yeni ondan dolayı değildir diye düşünüyorum.
Bu internet kopmasının bir çaresi var mı?