Çok teşekkür ederim hocam

detaylıca anlatmışsınız sağolun. Yani ben taahhüt ediyorum diyorum ki 10.000 TL sermaye ödeyeceğim, 2.5 Bin TL ödüyorum, kalan 7.5 bin TL'yi de 2 yıl içinde ödüyorum. Ama sermayem ne kadar yüksekse beni o kadar ciddiye alıyorlar gibi bir şey sanırım
evet ama ltd kuracaksan sermaye istemiyorlar artık diye biliyorum, yani %25 yatırmana gerek olmayabilir. Muhasebecin daha iyisini bilir elbette.
sermaye konusuna gelirsek de, evet ucundan da olsa öyle diyebiliriz. Ayrıca ortaklar sermayesi kadar sorumlu ama bildiğim kadarıyla imza yetkisi olan kişi mal varlığıyla da sorumlu.
dediğim gibi muhasebecin daha net bilgi sunabilir, yanıltmak istemem dilim döndüğünce tecrübelerimi aktarıyorum.