Arkadaşlar adını sanını iyi biliyorum şirket sermayesi ama nedir tam bilmiyorum. Şimdi bu sermaye ile ilgili internette de araştırma yaptım ama net bilgi bulamadım.
Şöyle mi?
Sermayeyi NAKİT olarak şirketimizin banka hesabına yatırıyoruz ve şirket kapanana kadar kullanamıyoruz?
veya şöyle mi;
Sermayeyi yatırıyoruz ama kullanabiliyoruz
bir kaynakta da şirketteki eşyaların vb de değerinin sermaye olarak yansıtılabildiğini gördüm. Bunlardan hangisi doğru?
Ve bir de örneğin şirket var 10.000 TL Sermaye, şirket var 1 Milyon TL Sermaye, bu sermaye ne işe yarıyor şirketin değerini mi gösteriyor?