keşke olsaydı, mesela sizin bu yoruma +1 dislike garantiydi
Çekirdek yok ama ayranım var, takipteyim.
kaosu bu kadar sevmeyin, ruh sağlığınız için hayırlı bir durum değil.
Şikayet konusu da açılabilir hocam bi şikayetlik durum varsa. Yoksa biri yada birilerinden dolayı sizin üyrliğe girmemeniz kendi kaybınız olur
hocam bu durum gereksiz şikayet olarak değerlendiriliyor. forumda itibar koruma üzerine belirgin bir kural yok. bu adam haset ve kötü kalpli bir adam. o nedenle ben bu konuyu açtım.
konuyu okuyun lütfen, bu adam kötü kalpli birisi. o yüzden konuyu açtım.