AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İğnesiz durabilirsen iğne yapmayalım dedi. Durabileceksem dayanırım dedim. Tırnağını getir dedi, bu kadar hissedersin diye ufak değdirdi.
Yapalım dedim. Ağzıma sıkmadığı kaldı..... Spreyi yani. Sonra fıs fıs sıktı iğnesiz devam.
Öyle böyle idare ettik mızmız değilim.
Sonraki bir dolguda gittim, yine iğnesiz mi yapacaksınız dedim. İğnesiz dolgu yapmam ki dedi.
Olur mu yaptınız ya böyle böyle, sprey sıktınız dedim. Yok mümkün değil dedi.
Spreyin etkisiyle hayal gördüm demek ki dedim uzatmadım. İğne ile uyuşturursa yapılırken his yok, bittikten sonra hissizlik olur birkaç gün.
Uyuşturmazsa kelebeklerin ağzınızdan çıkışını hissedersiniz.

Hele bir de elimi dikmişlerdi, stajyer elime iğneyi sokamayınca adam dikmeye başlamıştı. Tavana zıplamıştık hep beraber tüm ekip. Neyse.
Şu an doktor hekim kuzenim olduğu için şükrediyorum vallaha biraz fazla uyuştursun bari rica edeyim