Malifeon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok geçmiş olsun hocam. Umarım tedaviniz başarılı olmuştur, periyodik olarak kontrole giderek takip ettirmenizi tavsiye ederim. İlk seansta, kanalların temizliği ve şekillendirmesi yapılıp uygun bir şekilde irrige edildikten sonra ilaç konulup lezyonun küçültülmesi sağlanıyor. Ağrının azalma sebebi de lezyonda görülen bu kısmî iyileşme durumu. İkinci seansta ile tekrardan irrige edilip kanalların dolumu sağlanıyor. Bu aşamadaki ağrı ise genelde gütalar yerleştirilirken hissediliyor. Sizin de belirttiğiniz üzere lezyonun durumuna göre kişiden kişiye değişiyor.
1 Kanal yapıldı sonrasında kanal tedavisi başarısız olmuştu çekilmek zorunda kalmıştı o geldi aklıma Bu arada DR Kuzenim olduğu için korkmadan gidebiliyorum yoksa hayatta en korktuğum şey dişcidir. Anlık gaz geliyor kuzenim olduğunu bilince oturuveriyorum masaya. 3 Kanal 2 diş çekimi geçirdim sadece 1 tane kanal tedavisi ağrıtmıştı. Şu an çürük o odacığa ulaşmadan çürüğü temizleteyim diyorum Ağrı yapar mı diye endişe ettim biraz geçenki olaydan kaynaklı galiba o kanal tedavisinde tam uyuşturulmadan zımparayla başladı beynim zonkladı