Merhabalar

Şu an Citröen c4 1.4 vti aracım var 253.000 km'de. Değişensiz , far değişim, tampon tamiri, marş piyel tamiri vs derken 14.000 hasar kaydı var.

Şimdi mevzuya geleyim, aracı Birevim'den aldım ve daha üst model bir araca geçmek istiyorum lakin param yok. Birevim aracımı benden 180.000 TL'ye alıyor, içeriye 20.000 TL borcum var onu kapatıyor, 14.700 TL organizasyon ücretini düşüyor birde 11.000 TL nakit veriyor. Geriye kalan 134.300 TL peşinat sayıyor ve 350.000 TL'lik aracı bana ocak 2023 yani 7 ay sonrasına teslim ediyor. Ödemelerim 3.500 TL, aracı teslim aldıktan sonra 4.000 TL şeklinde taksitle.

Şimdi size sormak istediğim sizce mantıklı mı? Yani 7 ay sonra araç fiyatları yine uçmuş olursa citröen C4 aracımı 350.000 TL'ye geri almayayım

Piyasa kötü ve 7 ay beklesem belki aracımın değeri 250.000 - 300.000 olacak, hiç bir şey yapmadan aracım değerlenirken şimdi Birevimle girdiğimde para ödeyerek ve borçlanarak o parayı almaya çalışacağım. Çok kararsız kaldım, sizce ne yapmalıyım?