Bankayı arayıp birdaha asla sizinle çalışmayacağımı söylerdim Tüm herşeyi yaparken onay için bir sürü onay mesajı gelirken böyle birşeyden çıkarken direk nasıl çıkabilir
Daha önce kapataktım 10 gün kala falan pra buldum kapatmadım o zaman uyarı veriyordu. Maaş müşterisiyim üstelik aynı zamanda kredim de var orada. Gece gece şaka gibi bir olay yaşadım