CEPMANYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada dediğin gibi hocam 300 TL 1 tonda 200 TL yakıta gidiyormuş halcinin komisyonu vs derken 50 TL para kalıyor buna 1 ton salataliktan şaka gibi geliyor kulağa ama doğru
2-3 ton su zaten 50 liradan fazla ediyor hocam valla yazık, o kadar emek harcanan para vs. Allah yardımcısı olsun.