Anlık al sat mı günlük mü yapıyorsun ?
anlık al sat mı günlük mü yapıyorsun ?
anlık al sat yapıyorum
Kriptoya ilk girdiğimde 00:00 ile 07:00 arası paramı 3.5 katına çıkarmıştım

Her zaman öyle gitmiyor. Bu kârlara güvenip daha büyük bütçeler ile girmek pek mantıklı değil benim gözümde.
Ne yatırım yaparsanız yapın sizi üzmeyecek kadar para ile yatırımlarınızı yönlendirin.
şu anda sadece kazanılan 2k ile işlem yapıyorum. 22.300 seviyesindeyim.
20'yi 22 yaptıysanız (%10) gayet iyi.
bende al sat a başladım. %2-3 kar görüp satıyorum.
Keşke daha önce başlasaydık