Konundan cümlelerinden hiçbişe anlaşılmıyorki, yağı nasıl satasın. cvp gelmemesi normal yani.
"Litresi 29 TL'den 17 litrelik teneke yağ satıyorum.
500 TL yapıyor."
Buraya kadar normal.
Ve en üst kalitede yağ ihtiyacım olduğu için satıyorum.
Burda en üst kalite yağa ihtiyacın olduğu için bişeyi sattığını yazıyorsun.
1 kişi bile yanıt atmıyor gerçekten nasıl olacak böyle bilmiyorum
Neye yanıt atmıyorlar, çok belirsiz bir durum.