Konundan cümlelerinden hiçbişe anlaşılmıyorki, yağı nasıl satasın. cvp gelmemesi normal yani.

"Litresi 29 TL'den 17 litrelik teneke yağ satıyorum.
500 TL yapıyor.
"
Buraya kadar normal.

Ve en üst kalitede yağ ihtiyacım olduğu için satıyorum.
Burda en üst kalite yağa ihtiyacın olduğu için bişeyi sattığını yazıyorsun.

1 kişi bile yanıt atmıyor gerçekten nasıl olacak böyle bilmiyorum
Neye yanıt atmıyorlar, çok belirsiz bir durum.