SeoAnalitik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni ev sahibi kiracıyı çıkaramaz. Kira sözleşmesi bitene kadar kimse kiracıya dokunamaz. Kira sözleşmesi bittikten sonra da kiracı çıkmıyorum derse 2 , 3 sene dava ile uğraşırsın. Dava sonuçlansa da çıkmayan kiracı biliyorum. Bu devirde kiraya ev verilmez. İnsanlar zaten geçinemiyor. Kanunlar da kiracıyı koruyorken, kiracılar 2 3 ay kira ödeyip yıllarca bedava milletin evinde oturuyor, 5 kuruş ta alamıyorsun.
hocam kirayı 1 gün geciktirdiğinde ihtar çekme hakkı var yine 2. kere de geciktirdiğinde de tahliye talepli ihtar çekebilir, ek olarak ihtar çekildiğinde kontratta yazan gecikme bedeli +ihtar ücreti olan 300 tl yi de ödemesi gerekiyor öyle 2-3 kira ödeyip yıllarca kalamaz yani. 2. ihtarla birlikte direkt icra dairesine verilebiliyor.