SeoAnalitik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni ev sahibi kiracıyı çıkaramaz. Kira sözleşmesi bitene kadar kimse kiracıya dokunamaz. Kira sözleşmesi bittikten sonra da kiracı çıkmıyorum derse 2 , 3 sene dava ile uğraşırsın. Dava sonuçlansa da çıkmayan kiracı biliyorum. Bu devirde kiraya ev verilmez. İnsanlar zaten geçinemiyor. Kanunlar da kiracıyı koruyorken, kiracılar 2 3 ay kira ödeyip yıllarca bedava milletin evinde oturuyor, 5 kuruş ta alamıyorsun.
şaka gibi