Benzin vb ürünler hariç, normal ürünlere aynı anda nasıl zam yapılıyor? Esnaflar ve şirketler bir araya gelip fiyat mı belirliyor? Eğer öyleyse bu kartel/tekelciliğe girmez mi? Yani hiç mi fiyatta rekabet etmeye istekli, gerçek kapitalizmin ilkeleri ile insanlığa hizmet sunan KOBİ’ler, çalışkan, azimli esnaflar kalmadı bu ülkede?