ereneser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Admin olarak giriş yaptığınızda üst menu de yıldız var efendim ordan giriş yapabilirsiniz



@Dorukz değerli yorumunuz için teşekkür ederim ^^



@ErenM değerli yorumunuz için teşekkür ederim ^^
Mobil görünümde bulunmuyor