"Son olarak Binance akıllıca davrandı ve tüm işlem çiftlerine kapatmasına rağmen sadece BUSD için açık bıraktı lunayı. Bu sayede bari arta kalan coinleri getirin BUSD a çevirin ziyan olmasın dedi. "
Ziyan olmasın diye BUSD paritesini açan, bizleri düşündüğü için teşekkürler koca yürekli CZ


Mesele BUSD la hiç alakası yok, BUSD-UST yapısı çok farklı zaten. Her neyse bence bakış açınızı değiştirin derim
Ben önceki mesajımda bu durumdan bahsettim, sonrasında bakın neler çıkıyor ortaya...
https://twitter.com/0xSmartContract/...04145650827266
Hesap benim değil bu arada, buradan alıntı yapıyorum diye öyle düşünülmesin

Takip ettiğim bir kaynak sadece. LUNA coini ne amacı var, Terra ağındaki kullanım nedenini bilen bir kişi, day trade haricinde asla LUNA'nın yanında bile geçmez. CZ'nin LUNA yı tekrar alım-satıma açması, bu kadar volitiliteli hareket etmesi ve sadece BUSD paritesinde açmasının amacı hala zararını kurtarmaya çalışanları ümitlendirip, sonra... Sonrasını bence malum

Merkezi borsalara hala güveni olanlara saygı duyarım.
Bu güruh "Rüzgar nereye eserse aynı taraftalar" bence çoğu insan hala olayın ne kadar büyük olduğunu anlamadı. Umarım risk yönetimi doğru ayarlanıp kazançlı çıkarlar. Herkese bol şans