eldorado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben olsam direk mahkeyeme veririm. Sonra mahkeme belgelerini googleye yollarım. Ne uğraşacan böyle adamlarla.
Hocam zaten gerekli yerlere başvuru yapıldı.
Ama mahkeme sonuçlanana kadar biliyorsunuz uzun zaman geçiyor .